مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97
نوشته شده توسط : تله مشاور

امروزه ادامه تحصیل، یکی از اهداف مهم زندگی افراد جوان جامعه ایرانی می باشد. از این رو جامعه آماری فراوانی از جوانان در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند. زمان ثبت نام کنکور کارشناسی سراسری کارشناسی ارشد 97 و کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97 همزمان خواهد بود. زیرا کنکور سراسری کارشناسی ارشد و کنکور سراسری آزاد ادغام شده اند و یک آزمون برای کارشناسی ارشد آزاد و کارشناسی ارشد سراسری برگزار می شود. از آنجا که ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد جای سئوال برای بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری دارد تصمیم گرفتیم مقاله ای درباره مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تدوین کنیم.  

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، برای بارگذاری در سامانه ثبت نام کنکور سراسری97  تنها اسکن عکس پرسنلی شما می باشد. اما با توجه به فرم ثبت نامی که باید پرکنید، بهتر است که شناسنامه و کارت ملی و مدرک کارشناسی خود را در زمان ثبت نام به همراه داشته باشید.) 1) اسکن عکس پرسنلی

2) برای اطمینان از صحت مشخصات ثبت نامی(مانند شماره ملی و مشخصات شناسنامه) بهتر است در هنگام ثبت نام اطلاعات را از روی شناسنامه و کارت ملی وارد کنید.

3) اگر فارغ التحصیل شده اید، معدل خود را از روی مدرک کارشناسی وارد کنید.

4) اگر هنوز دانشجو هستید و در حال تحصیل می باشید، فرم مخصوص ميانگين تعداد واحدهاي گذرانده دانشجويان سال آخر دوره هاي كارشناسي متقاضي شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) که در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد را به امضا و تایید اداراه آموزش کل دانشگاه خود برسانید و معدل ذکر شده در آن فرم را به عنوان معدل مقطع کارشناسی خود در فرم ثبت نامی خود در سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد 97 ثبت کنید.

 

مشکلات ثبت نام کارشناسی ارشد

گاهی در مسیر ثبت نام ممکن است برای داوطلب کنکور کارشناسی ارشد مشکلاتی پیش بیاید. از جمله

ا) اسکن عکس پرسنلی شما درست آپلود نشود.

2) گاهی ممکن است در تایپ کردن یا پرکردن صفحات ثبت نامی برای شما مشکل ایجاد شود و صفحات و اطلاعات به طور کامل پر نشود.

3)ممکن است شما در تایپ کردن مطالب کند باشید و از آنجا که مهلت حضور شما در سایت تمام می شود ثبت نام شما انجام نشود.

4) یک احتمال دیگر اینکه شما گمان کنید که ثبت نام شما کامل شده است در حالی که ثبت نام شما، ثبت نهایی نشده است.

درصورتی که در هر مرحله از ثبت نام با مشکل مواجه شدید، از مشاوران ما کمک بگیرید!

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , ثبت نام کارشناسی ارشد 97 , دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ا رشد 97 , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: